آفتاب گمشده

نق سرا

پایان ادمیزاد بی خداییست.!
!نه ازدست دادن معشوق
نه رفتن یار
نه تنهایی....
هیچکدام پایان ادمی نیست!
تنها بی خدایی
آدم را تمام میکند
._____________
اینجا یه جورایی دفتر خاطرات منه.
اتفاقا و حرفایی ک توی ذهنم هست و جایی جز این دفتر ندارم برای گفتنش.
اینجا
نق سرای منه.😊

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تصمیم سخت

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

نمیخام شکست بخورم...

هیچکس ازدواج نمیکنه ک بعدجدا بشه.. 

و هیچکس نمیدونه چی پیش میاد.بودن کسایی ک کامل وبی عیب هستن ولی زندگیشون ب یک ماه نرسسد و هستن کسایی ک برعکس باشن

وای خدا خیلی میترسم..

دلم میخاد کنسل کنم این داستانو..😭دلم ارامش خودمو میخاد...

کاش میشد ازدواج نکرد...  😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خدایا حالمو نمیفهمم اصن نمیدونم براچی میخام ازدواج کنم.اصن من کیم

☹☹☹

اه .... 😩

۹۶/۰۹/۰۲
گمشده .....

نظرات  (۱)

سلام :) 
پست قبلی ات رو جسته و گریخته خوندم ... خیلی خوب متوجه داستان نشدم . 
اون جوری که من فهمیدم نامزد کردین و گویا چیزهایی که از خودشون گفتن خیلی صادقانه نبوده، درسته؟ 
و گویا خارج از کشور زندگی میکنن؟ 

حالا به هر صورت.    
ببین 
زندگی مشترک دقیقا عین یه هندونه دربسته میمونه، نمیدونی چی پیش میاد ... ولی با شناخت دقیق تر و آگاهی بهتر از همدیگه میشه این هندونه رو شیرین تر کرد :) 
اینکه با ایمان قلبی جواب بله رو بدی و ته دلت از این جواب مثبت خوشحال باشی ... 
اینکه بفهمی و بدونی طرف مقابل دقیقا همونه که میخوای، از همه نظر، اعتقادات، طبقه مالی و تحصیلی، اخلاقیات، خانواده ، و خیلی چیزای ریز و درشت و دیگه که قطعا براساس اولویت بندی های شما متفاوته ... 
باید لیست کنی ببینی چند تا از اولویت های شما رو داره و اونا رو که نداره چقدر مهمن و آیا نبودشون شما رو با مشکل مواجه میکنه؟
اگه الان دچار تردیدی و فکر مبکنی کنسلش کنی بهتره، بیشتر باید راجع بهش فکر کنی ... 
اگه قکر میکنی همون شاهزاده سوار بر اسبیه که همیشه منتظرش بودی و قلبت لرزیده بسم الله بگو و توکل به خدا کن .... 

راستش من تو مسیرم دارم اینا رو برات می نویسم 
ذهنم خیلی متمرکز نیست ..  
نمیدونم جقدز تونستم بهت کمک کنم 
ولی اگه سوال داشتی، هر کمکی ازم بربیاد دریغ نمیکنم ... 

بهترین ها رو برات آرزو دارم. 
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی