آفتاب گمشده

نق سرا

پایان ادمیزاد بی خداییست.!
!نه ازدست دادن معشوق
نه رفتن یار
نه تنهایی....
هیچکدام پایان ادمی نیست!
تنها بی خدایی
آدم را تمام میکند
._____________
اینجا یه جورایی دفتر خاطرات منه.
اتفاقا و حرفایی ک توی ذهنم هست و جایی جز این دفتر ندارم برای گفتنش.
اینجا
نق سرای منه.😊

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دردسر

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۲ ب.ظ

خانواده من خانواده ای مذهبی هستن کامل وانقلابی... 

من ۲۸ ساله درکنار عقایدی ک شاید قبولش نداشتم زندگی کردم و فقط مخالفت خودمو نشون دادم .ولی اونجور ک عقایدم بود زندگی نکردم..

خاستگارایی ک برای من میومد کسایی بودن ک همه مذهبی خشک و دوستنداشتنی بودن

الان خاستگار واقای نامزد باشی ازنظر عقاید مث منه ولی شبیه خانواده نیس...

و همه بخاطر حساسیت ونگرانی ک دارن و طولانی شدن رابطه نامزدی دارن داغش میکنن

و گند میزنن دقیقا ب رابطه و ب من

و هرچی من این موصوع رو میگم کسی حرفمونمیفهمه..فکرمیکنن دچار عاشقی شدم..درصورتی ک من ازاول دنبال این تیپ شخصیت بودم...

ازدوره خاسگاری من همه فامیل متوجه شدن تاحالاک ازمایش دادیم واوکی شد...

و همه دخالت میکنن ونظرمیدن...و نمیدونم چراکسی جلوشونمیگیره

من نمیتونم تواین شرایط بگم نظرندید.نمیتونم حتی حرفی بزنم...اصن بزنم هم کسی میفهمه شخصیت من اعتقاد من متفاوته

همه دارن میسنجن ک چی برای من بهتره.همه میخان طرف من کسی باشه ک صب تاشب مسجد بره دعابخونه اهنگ گوش نده ب حجاب من گیربده و....

بابا ب پیر ب پیغمبرنمیخام...

خستم کردن روانیم کردن ب ولله دیونم کردن. من خسته بشم میزنم زیرش میترسم ازاینکه خسته بشم و بی فکر به همه چیز بگم نمیخام...

اقای نامزدباشی هم حتی این موصوع روفهمیده

و من .....

امروز تست زدیم بخاطر اصرارخانواده

۶۰۰تست مسخره.مطمنم جوابش اینه ک من نمیفهمم چیزی.چون سوالاشو نمیفهمیدم

.

سوالاشو الکی جواب میدادم.... الان ب عهدی از عجز رسیدم ک فقط میخام فرارکنم اززندگی بمیرم ازاین داستان راحت شم...

دلم میخادفحش بدم....

همه زندگی اخرت منو درنظرگرفتن ک ایا بااین مرد زندگیم ب بهشت منتهی میشه

و بقیه چیزها مهم نیس

۹۶/۰۹/۰۷
گمشده .....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی