آفتاب گمشده

نق سرا

پایان ادمیزاد بی خداییست.!
!نه ازدست دادن معشوق
نه رفتن یار
نه تنهایی....
هیچکدام پایان ادمی نیست!
تنها بی خدایی
آدم را تمام میکند
._____________
اینجا یه جورایی دفتر خاطرات منه.
اتفاقا و حرفایی ک توی ذهنم هست و جایی جز این دفتر ندارم برای گفتنش.
اینجا
نق سرای منه.😊

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سیاه8

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ق.ظ

بنظرتون چه کنم؟؟؟

هرچی من نمیخام 

مامانم با اقای خاسگار وعده میکنه

دیگه واقعا خسه شدم

دراینکه پسرخوبیه شک ندارم

اما دراینکه منم نمیخامش شکی نیس😢

۹۴/۰۵/۱۷
گمشده .....

نظرات  (۲)

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۶ عبد عاصی امیدوار
سلام 
خوبی؟
خوب راه افتادی اینچا 
ببخشید من درگیرم
پاسخ:
سلام.ممنون.
خاهش میکنم.خوندم پستت رو.
ایشالا ب سلامتی
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۸ عبد عاصی امیدوار
ببین بلاگفا اجازه نمیده از بیان آدرس بزاری 
پیامات برام اومده 

پاسخ:
این روهم متوجه شدم....تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی