آفتاب گمشده

نق سرا

پایان ادمیزاد بی خداییست.!
!نه ازدست دادن معشوق
نه رفتن یار
نه تنهایی....
هیچکدام پایان ادمی نیست!
تنها بی خدایی
آدم را تمام میکند
._____________
اینجا یه جورایی دفتر خاطرات منه.
اتفاقا و حرفایی ک توی ذهنم هست و جایی جز این دفتر ندارم برای گفتنش.
اینجا
نق سرای منه.😊

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خوشحال ب رنگ سفید

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

بعد نمیدونم چقدر وقت اومدم.قهر کرده بودم هیچکی نمیومد وبلاگم نظر بده.

سلام.

ترم من تمام شد و فارع شدم ب حمدالله

پایان نامه رو دفاع دادم و امتحان که دراخر نمرش شد20☺

اون یکیش رو شدم 19

و معدلم این ترم 18،20شد☺

یک هفتس درسم تمام شده.

دوستم که نق نق میکردم دربارش تو وبلاگ دعوتم کردخونشون.خیلی خوشحال شدم دیدمش☺

و اون دوستم ک تو بی ارتی اشناشدم.برنامه چیدیم بریم کلاس ملاس.و ارشد بخونیم.

من انتخاب کمی دارم فقط دولتی .ووقت کم.بازبان افتصاح.

ی شال دارم میبافم برا مدافعای حرم .دوسش دارم.

......

این مدت ی اتفاقایی افتاد.

ی اقایی امدخاسگاری ک هم کار هم ایمان داشت و من شدیدا میخاسمش و پدر گفت نه چون ول کرده درسشو درمقطع کاردانی.

بعداز اون یکی دیگه اومد کارخونه دار و پرسرمایه.و اهل کار فقط.اما اهل دین وایمان نبود.جزنمازخوندنش.ک پدرگفت خوبه

بعدش یکی اومد ک هم کارداشت هم ایمان اما تا اول دبیرستان ک تجدید شده بیشتر نخونده و باز پدر گفت عالی

و من بهشون گفتم نهههههههههههه.اخرشم راهی مطب خانم دکتر شدم.

.....

دوستم بااسم ع.ب.روانشناسی میخونه همونکه واحد دوست شدم باهاش.

پیرشب گفت دانشگا میبره مشهدمیخام برم.منم چسبیدم ک منو ببر

حالا اگه زنده باشم تا هشت روز دیگه منم میرم مشهد

سه ساله نرفتم و شدیدا دلم تنگ شده.

.....

اره راس میگی.ادم وقتی تنهاس ینی باید چسبید به خدا.ینی خدا صدات زده.موافقم.

کاش برم مشهد و شفا بدن منو انقد خل و چل نباشم.


۹۴/۱۱/۰۲
گمشده .....

نظرات  (۲)

جلو جلو زیارتت قبول 
در ضمن
متن معرفی اول وبلاگ عالیه و کلی حس خوب میده

پاسخ:
خیلی ممنونم.مرسی تشکر یه عالمیه 😊
سلام سر میزنم همیشه
پاسخ:
سلام.تشکر😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی