آفتاب گمشده

نق سرا

پایان ادمیزاد بی خداییست.!
!نه ازدست دادن معشوق
نه رفتن یار
نه تنهایی....
هیچکدام پایان ادمی نیست!
تنها بی خدایی
آدم را تمام میکند
._____________
اینجا یه جورایی دفتر خاطرات منه.
اتفاقا و حرفایی ک توی ذهنم هست و جایی جز این دفتر ندارم برای گفتنش.
اینجا
نق سرای منه.😊

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پیرزن نق نقو

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹ ب.ظ

حدودا ی ماه میرم معازه.

خیاطی رو هم که مربیش منومیپیچونه.چندجای دیگم رفتم اما بیخود بود.

عصرا یابیکارم یا بیکارپرکار.

دوستم چندماه دیگه پسرش بدنیامیاد...و من هربار ک میبینمش افسردگی میگیرن.😢

الان هم دوتا از جوونای فامیل درحال ازدواجن.

و من درگیر کابوسایی ک تو زندگی دارم میبینمشون..

زندگیمم مث کابوسام شده.دوسدارم بیداربشم.دوسدارم یکی بیادبگه خاب بودی.

نمیدونم چرا زندگیم اون چیزی نشد ک دوسداشتم.

دوسدارم بدونم وقتی این دنیا درحال عذاب کشیدن هسی اون دنیا پات حساب میکنن یانه.

قبل از خاب ی دنیا فکروخیال میاد سراغم و رویا پردازی زندگی ایده المو میکنم.

مارو بهر تماشاساختن.

کلا درحال تماشا کردن زندگی بقیه هستم..

توخیابون ک راه میرم وقتی یکیو ازدوستام ببینم.انقدر خجالت میکشم ک منو تواین زندگی ببینه.

من خیلی وقته اززندگی بردیم.

دوسدارم اون کسی ک بهم میگفت نگران نباش من دلم روشنه ک زندگیت عوص میشه روببینم وببینه منو

بعصی وقتا میادتوفکرم ک نکنه خابم درسته ک من نفرین شدم😐


ولی این حرفای فکرمه.

درکل باید بگم این دوماه بعدازعید حال خوبی داشتم..خداروشکر  همه چیز خوب بود.


۹۶/۰۳/۰۳
گمشده .....

نظرات  (۱)

۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۴ عبد عاصی امیدوار
نباید خیال پردازی کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی