آفتاب گمشده

نق سرا

پایان ادمیزاد بی خداییست.!
!نه ازدست دادن معشوق
نه رفتن یار
نه تنهایی....
هیچکدام پایان ادمی نیست!
تنها بی خدایی
آدم را تمام میکند
._____________
اینجا یه جورایی دفتر خاطرات منه.
اتفاقا و حرفایی ک توی ذهنم هست و جایی جز این دفتر ندارم برای گفتنش.
اینجا
نق سرای منه.😊

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چالش

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ب.ظ

دلم میخاد  با کسی ازدواج کنم ک اصن ایمان نداشته باشه

اصن هرچی خانوادم میگه اره اون بگه ن.من بگم ن.

😤😭😭😭😭😭

 

چرا من نمیفهمم.زندگی فقط برا من این جوریه

اجازه بگیری بری پارک.ساعت فلان توخونه باشی

با اون نرو.بااین برو.اینجا بیا.اونجا نیا.

واقعا نمیفهمم.28سال سن .

وقتی میخام با دخترعمم برم مشهد با دانشگا مشکلش کجاس

وقتی دوسال شهرکردو ی سال یزد درس خوندی.رفتی امدی. امدی رفتی هیچی نشد 

حالا برانکه ی بار تفریحی با دوستت با دخترعمت.بری همون شهر مشکل داره

چرا؟

بابا میگه برو خداروشکر کن انقد کشورت امنه

بعد ک دلیل این حرکتارو میپرسی

میگه امن نیس نمیفهمی

واقعا نمیفهمم....

نمیفهمم چرا خاسگار ک میاد انقد منو نقد میکنه بجای خاسگار

من ب چالش میرم. فقط چون فکرم با خانوادم متفاوته

نمیفهمم چرا ب خاسگارم میگه این دخترم اهنگ گوش میده اون یکی قران ونماز میخونه. چ معنی میده

اینا معنیش چین.

بجز این نیس ک منو قبول ندارن.

مسلما کسیرو ک از من خاسگاری میکنه و من بخامش روهم قبول ندارن

خدایا.نمیدونم من باید ازاول سفت وایمیستادم جلو خانوادم و از اعتقاداتم دفاع میکردم

یا خودمو همسو اونا کردم واما افکار متفاوت دارم جرمه

حس بدی دارم

هروقت خاسگاربیاد همینه

حس  اینکه ادم اشتباهی هستم

من از کلاس دوم راهنمایی تاحالا ک 28سالم مسافرت دوستانه نرفتم.چ مدرسه ای چ دوستانه اکیپی.

و تنها تفریح چهار ساله گزشته من توخونه نشستن.فیلم دیدن عدا پختن.لباس دوختن.سرگوشی بودن


۹۶/۰۴/۱۸
گمشده .....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی