آفتاب گمشده

نق سرا

پایان ادمیزاد بی خداییست.!
!نه ازدست دادن معشوق
نه رفتن یار
نه تنهایی....
هیچکدام پایان ادمی نیست!
تنها بی خدایی
آدم را تمام میکند
._____________
اینجا یه جورایی دفتر خاطرات منه.
اتفاقا و حرفایی ک توی ذهنم هست و جایی جز این دفتر ندارم برای گفتنش.
اینجا
نق سرای منه.😊

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مشهد

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ب.ظ

حدودا دوسال پیش  یه اقا پسری امد خاستگاری ما. و خانواده مخالفت کردن

.......

هفته پیش خاهرم امد خونمون .او یهو بلیط مشهد گرفتیم رفتیم مشهد. ولادت حصرت معصومه اونجا بودیم

خیلی خوب بود...هرچند گرما منو بداخلاق میکنه.ولی خوب بود.

خاهرم یروز گفت بیا بریم گنبد سبز خیلی مجربه.منم مسخره بازی گفتم میام اما اگه جوابمو ندن هیچوقت نمیام جایی .کلی  مسخره کردم ک فایده نداره واینا 

رفتم گنبد سبز برگشتیم

شب تو صحن نشسته بودیم برای صف نماز... پشت سرمو نگاه کردم دیدم همون اقا پسر .البته مادرش.

و همونجا دوباره مادرپسر خاسگاری مجدد کردن😑

من ک هنگ بودم.فقط عین خنگا نگا میکردم. حالا قراره بیان و نمیدونم چی میشه.

ی عالمه استرس فقط.

دیگه ازاون شب تاحالا نمیفهمم هیچی .نمازامو چپ وراست میخونم. 

ب زندگی متاهلی ک فکر میکنم مخم میسوزه...اصن وحشت میکنم... 

....

بعد اینکه  حرم که میرفتم فقط توصحن مینشسم گنبد نگا میکردم..نمیدونم چرا  دوسندارم برم تواون جمعیت زنونه

وقتی میرم دورترین جای ممکن میاستم بعد کلی فکر میکنم ک چی بخام.چی بگم.اصن من کجام...

جدا فکر میکنم جاهای زیارتی  ک میرم فقط بخاطر خانوادمه.ینی منو بواسطه اونا دعوت میکنن.و گرنه من کجا و حرم امام رصا

خیلی دلم تنگ شد الان... دلتنگی سنگینی میکنه یهو رو قلبم.

وقتایی ک میرم حرم از بس نمیدونم ... فقط میگم همینی که اینا میخان.همین ک بقیه خاستن

فقط دعاهایی ک میدونی خوبن وبقیه میخان همونا.ازهمونا اوکی کن...

...

صبحا میام مغازه از لحاظ پولی نگم بهتره چون به ادم فقیر هم اینجوری پول بدن فحش میده.

از لحاظ روحی برام خوب بوده نسبتا... همین ک توخونه نیستم.

و البته خیلی توجریان های زندگی بیشتر قرار گرفتم

چون مغازه کنار مغازه بابا.... و اکثر مشتریا کسایی ان که مشکل مالی دارن..

خیلی وقت پیش بخودم گفته بودم هروقت درامد بدست اوردی ده درصد از هرچی ک بود میدی برای مشکل دارا

هرچند چیزی نمیشه.وبابتش ناراحت میشم.ولی تاحالا این کارو کردم وامیدوارم بتونه مشکل کسی حل بشه باهاش


۹۶/۰۵/۱۵
گمشده .....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی