آفتاب گمشده

نق سرا

پایان ادمیزاد بی خداییست.!
!نه ازدست دادن معشوق
نه رفتن یار
نه تنهایی....
هیچکدام پایان ادمی نیست!
تنها بی خدایی
آدم را تمام میکند
._____________
اینجا یه جورایی دفتر خاطرات منه.
اتفاقا و حرفایی ک توی ذهنم هست و جایی جز این دفتر ندارم برای گفتنش.
اینجا
نق سرای منه.😊

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دردسر۱

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ق.ظ

ی هفته کربلا بودیم.من این یک هفته برای عرفه بااین اقا صحبت میکردم

ی جورایی دیونش کردم. بعد خو ازتمام جهات دیدیم برخوردشو با دوستاش باهمکار.با غریبه.بامزاحم. توخرید.توگرما.وقت غذا.وقتی ناراحت بشه...

بعد خانواده از حاج اقا محل تحقیق کرد و ازچندتا دوستاش.ک همگی گفتن پسرخوبیه..

ماهم ب اونا گفتیم اوکی

یک ماه گزشت. و امدن خونمون برای جواب گرفتن و مهریه مشخص کردن

اونجا مامان من قر امد.ک من شخصا دوست نداشتم.پسری ک پدر نداره هرچند پولدارترین مرد باشه... مامان من معلوم نیس بخاطر چی فک کرده این اقا خیلی پولداره.

بعد ک ب من انگشتر دادن هدیه و شدیم نامزد

حالا به همه داره میگه ک مانامزدیم.بعدم ب من میگه ب کسی نگو.چون ازمایش ندادین معلوم نیس

دوباره امروز میگه ازمایش ندادینا.نمیخاد ب این پسر فکر کنی

بعد این دوماه تازه امروز زنگ زده دخترخالش ک برو تحقیق

نمیدونم چرا دلش میخاد عزاب بده منو.بزاره زیر منگنه

منو گزاشته تو برزخ.هرچی هم میگم میگه توکل بخدا...م

بعدب من میگه باشه تحقق نمیکنیم.بعد میره تواتاقش زنگ میزنه ک تحقیق کن

اخه مگه من خرم ک نفهمم.

استرس خودم کمه.حال خودم خوبه.مامانمم هی اصافه میکنه

۹۶/۰۷/۰۳
گمشده .....

نظرات  (۱)

۰۳ مهر ۹۶ ، ۲۱:۵۲ عبد عاصی امیدوار
توسل به خانم فاطمه زهرا .س. کن 
نمازشون و از تو مفاتبح بخون و توکل به خدا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی